[ninpo-hu] Hatsumi könyv

husztir at ninja.hu husztir at ninja.hu
2008. Júl. 17., Cs, 13:54:29 CEST

Akkor pár havi késéssel mégis elkészül? Teljesen el is felejtettem hogy
ilyen is tervbe van véve.

Az USA-ból elkezdtek beszivárogni Írországba (itt csak augusztustól
kapható, az USA-ban június közepe-vége felé kezdték el árulni) az új
Hatsumi könyv ("Unarmed fighting techniques of the samurai") példányai.
Nagyon jó cucc, tele van jó képekkel (bár a java részük erősen művészi,
minstem jól kivehető és tiszta, technikához kapcsolódó), densho-k képeinek
tömege és rengeteg kata és technika leírása. Nem hiába mondják hogy ez az
a könyv amire mindenki várt, nem akármekkora mennyiségű információ van
benne. Az írek külön szeretik, mert megemlítik benne a Guinness sört is
egy hasonlatban. :) Valami a selymességgel és a könnyed csusszanással. :)

Roland