[ninpo-hu] (nincs tárgy)

ortox tiszand at freemail.hu
2008. Jan. 4., P, 09:33:25 CET

Sziasztok'

mostanaban nem nagyon kapok levelet a listarol max keszulo szeminariumokrol.
Vmikor 2005 nyaran volt az a buszos kaland a 21-esen.Tobbet hadd ne irjak majd keressetek ra.
Eleg valoszinu hogy a kardra nem veletlenul volt szukseg.
Lehet hogy mar olvastatok ti is hogy az "aldozat" megint cimlap story lett.

 Azon gondolkozom de nem jutok sehova hogy akkor ott vajon en hogyan cselekedtem volna.
Azt hiszem hogy akkor nem a kovetkezmenyek erdekeltek volna hanem hogy mentsem magamat.
Na ezert aztan nem szoljatok majd le....
Bar nehez igy ezen agyalnom mert meg ilyen szitu nem ert engem.Meg ki sem akartak rabolni
Pesten.
Kivancsi vagyok masok velemenyere

udv.:
Andras

A karácsony elmúlt…Ragaszd albumba a pillanatot!
50 db kép csak 1299 Ft!
http://www.fotokidolgozas.origo.hu