[ninpo-hu] RE: Hatsumi Sensei: Japán kardvívás

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2008. Dec. 5., P, 21:51:26 CET

Reszemrol teljesen rendben lesz tavasszal is.
Koszi a tajekoztatast! :)

Eva

From: gyimas at hotmail.com
To: ninpo-hu at ninpo.hu
Date: Fri, 5 Dec 2008 14:53:19 +0100
Subject: [ninpo-hu] Hatsumi Sensei: Japán kardvívás

Kedves Érdeklődők!

Mint ahogyan korábban is jeleztem, a Szenzár kiadja a fenti könyvet.

Karácsonyra ígérték, hogy elkészül. Telefonos érdeklődésemre azt a választ kaptam, hogy

tavasszal kerül a boltokba! így sajnos a fa alá még nem kerülhet, csak a húsvéti nyúlban

bízhatunk!

Üdv:

gyima

(Vohradnyik Gábor)

Bujinkan Főnix Dojo Debrecen

Kapcsolódj az új Windows Live Messenger család összes tagjához! Kattintson ide!