[ninpo-hu] vissza alaphelyzetbe back to basics

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 25., P, 08:32:24 CEST

            Gouranga kedves Péter!Örülök, hogy eljutottál idáig és végül levehetlek a listámról. ;) Köszönöm, hogy adsz lehetőséget, hogy gyakoroljam a megbocsájtást... Természetesen személy szerint én nem haragszom, hiszen nem is haragudtam sohasem, amit írtam a megnyilvánulásaidra, az az értékrend ami szerint élek.. .Minden esetre azt hiszem ez a pár levél egy jó lecke volt mindannyiunknak... :)Azt pedig még el kell mondanom, hogy a pokolba vezető út is jó-szándékkal van kikövezve...De az értékes, építő kommunikációnak sokkal több értelme van... Minden véleményt meg lehet fogalmazni úgy, hogy az ne sértse azokat, akiket érint... Ez az etikett fontos része... (Meg az intelligenciáé is) Ha csak mondjuk, meg tesszük amit az érzelmeink diktálnak, akkor nem vagyunk különben a kutyáknál és szavaink nem többek mint mikor a holdat vonítják a farkasok... Át kell nevelni magunkat, hogy a szép beszéd, a modoros viselkedés és a tisztelet és az alázatosság legyenek az ösztönös reakcióink, ne pedig a büszkeség, az újjal mutogatás és a  sértegetés.Lehet, hogy néha úgy gondoljuk igazunk van, meg meg kell mondanunk, de ha bölcs emberekké szeretnénk válni akkor figyelembe kell vennünk, hogy ki mit képes befogadni, ki mire vevő, meg mi is a következő lépés..."Mert a bölcs ember barátokat gyűjt, nem ellenségeket..."Úgy is mondhatnám, hiába kezded el tanítani valakinek a kihon technikákat, ha még az alap elveket sem valósította meg... (Nem tud állni, esni, ütni, gurulni stb...)Ha a "mester" elkezdi "cáfolni" a tanítványát, mert nem bírja megcsinálni amit kér tőle, akkor az nem mester... A mester mindig tudja, hogy miként épül fel a tudás rendszere és szépen vezeti tanítványát felfelé, egyik lépcsőről a másikra... Nem kéri tőle, hogy egyből két emelettel feljebb kezdje...Gourangaszd:mcdasSziasztok!  Kiderült bizonyos visszajelzésekből, hogy elefánt a porcelánboltba effektust válthattam ki levelező lista tagok önérzetében.   Minden betűt nagyon komolyan gondolok amikor azt mondom:  : A JÓSZÁNDÉK VEZÉREL!  Minden egyes betűt komolyan gondoltam amit leírtam, tapasztalati tényekre alapozva fogalmaztam meg őket.  Ez nem jogosított engem fel, hogy esetlegesen megsértsek nyíltan másokat a levelezőlistán.  Én ezt nem látom, de AMENNYIBEN a stílusommal bárkit megsértettem volna, attól elnézést kérek.  Bízom benne akit érdekelt bármi amit írtam az a stílusomon túl a tanulságot és magát a szavaim valós tartalmi lényegét látja a jóindulatommal együtt.   nekem ezt jelenti visszamenni az alaphelyzetbe  üdv  Komáromi Péter ex-Bujinkan  ________________________________________________________ AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató    AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők    Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól  http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm  _______________________________________________ magyar ninpo fó

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! leona .hu