Re: [ninpo-hu] Gourangának áttekinthetőbben

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 00:17:34 CEST

            Gouranga kedves Péter :)Örülök, hogy így szívén viseled a Magyarországi Bujinkan sorsát... :)Amit írtam eddig, meg amit válaszoltál, azt nem másolgatnám, mert későre jár, meg kedvem sincs hozzá... :)De mikor azt állítottam, hogy büszke vagy, meg elszálltál, és elkezdted mondani, hogy de nem vagy az, akkor az nekem azt jelentette nekem, hogy hát dehogy nem...Ami nem gond mert én is az vagyok...Viszont félre értetted, semmi harag, vagy ellenséges érzés nincs részemről irányodba, csak az üres fecsegést szerettem volna elkerülni... Hatsumi sensei mondta, hogy ha valaki nem tart elég jónak valakit akkor álljon oda elé és mondja meg neki... Ez jó... Arcal névvel, telefonszámmal vagyok a neten, bárki bármikor megtalálhat, nem rejtőzködöm... Mert minek... Nincs mitől félnem... :) Mert minek...Mikor írtam, hogy szívesen megküzdenék veled, az csak egy tény. Ha valakinek ekkora szája van, akkor mutasson is valamit... Szerintem... Ne beszéljen harcos módjára az, aki nem harcos... Vagyis ha akkor nem tud megküzdeni az igazáért...Ilyen egyszerű...Megkeresni nem foglak, mert minek is keresnélek meg. Én szeretném a helyszínt választani és a többit te nyomhatod... Így szólt az ajánlat és ez nem változott semmit sem (Tudod, mert lusta volnék messzire menni...) ;) De nem haragból, vagy elégtételből, csak egyszerű kíváncsiságból... :)Így gondolkodom, ilyen egyszerűen... Próbálom mindenkiben a jót látni, és erre próbálok meg rávenni másokat is... Mikor azonban ezt harcművészek között teszem, akkor ott játszik ez a lehetőség is, különben nem harcművészek, hanem csak arcművészek... Milyen egyszerű is ez... :)A 18jutsura pedig tényleg rengeteg idő van... Az egész élet... Mert Ninjutsu nem szerdán van 19:45-től 21:00-ig, meg pénteken, 18:00-tól 20:00-ig, hanem NonStop 0:24-ben... Az egy igazi szép művészet, hogy az ember tudatos legyen a mindennapokban és mindig gyakoroljon valamit... Eleinte nehéz, de aztán ha ráálsz, akkor utána már megy magától... De igaz, ezt sem tanítják mindenhol... ;DGouranga

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! leona .hu