[ninpo-hu] értékelni és tapasztalni

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2008. Ápr. 23., Sze, 22:09:16 CEST

Szia Attila!

> - Nem mindig rossz az, ha meg kell küzdeni valamiért. más
kapsz így és úgy.
> - Mikor Te elkezdted, viszonylag jó dolgod volt: tudtál
hol tanulni
> Budapesten. Értékeld ezt. :-)

Nem. Ez így nem helyénvaló.
Valahol elégtétel lesz, ha mindenki ezt elolvassa a
levelezőlistán.

96-ban nagyon is ÉRTÉKELTEM, hogy 92 óta kerestem a
Bujinkant és végre Bp-en sikerült igazi ehte Bujinkan dojot
találnom amelyben a Grandmaster's Book of Ninja Training c.
könyvben elhangzott alapelvek és technikáknak van hiteles
oktatása Bp-en.
Naív 18 éves voltam. Anno az elsők közt voltam akik pl
Hatsumi vhs oktató kazettát rendeltek, abból a 2 ryubol
amelyeket az adott dojo talán a legkevésbé ismert, Shinden
Fudo Ryu és Kukishinden Hanbojutsu/Shikomzue.

2-2,5 fél év után abbahagytam, mert nem azt találtam amiről
a könyv és más hiteles internetes anyagok írtak. Voltam az
akkori Bujinkan dojokban Csillaghegyen és az Üllői úton, az
Esso kúttal szemben.
Kiskunmajsán is voltam a táborba 2-szer ott sem azt
tapasztaltam ami az akkori és mostani elvárásaimnak
elégséges lett volna. Állandóan zsákutcákba ütköztem, és
rájöttem egyedül vagyok.

Fontosabbá vált a fősuli és a meló. Nem éles váltás volt,
nem volt kedvem edzésre járni mert nem az volt ott, amit
számomra a Bujinkan jelentett.

1 év múlva a Pesti Estben láttam az "amerikai ninja"
hirdetést, amin először jót röhögtem. Akkor már jobban
kezdett érdekelni a dolog amikor az illető azt állította,
amikor először beszéltem vele telefonon, hogy Stephen K.
Hayes első tanítványai között volt. 3,5-5 évig próbáltam
látni benne, hogy hátha jobban képviseli a 9 ryuha-t, mint
az eddigi magyar tapasztalataim.

Hatalmas tévedés volt. Józanító, alapvetően.

3 évig szabadúszó lettem azokkal akik kiváltak ettől az
"amerikai ninja"-tól.

Jártam huzamosabb ideig, Wales-be, egyszer Japánba, Krétára
és Németországba. Ezalatt persze szemináriumokkal,
taikai-okkal fűszerezve.

Igyekeztem szemináriumokat is szervezni Magyarországra,
amire láthatóan nem volt igény az adott Shihant illetően.

Magyarországon, úgy hiszem majdnem mindent megpróbáltam,
hogy az egyszerűen korlátlanul tanulni vágyó lelkemnek,
szellememnek és testemnek találjak egy elfogadható
tudásforrást, ahol segítenek fejlődni.

Senkit nem találtam akire bátran rábíztam volna magam.

lehet ezt rossz szerencsének hívni,
inkább makacs hülyeségnek

mást nem tudok értékelni az egészből, mint a megismert
barátaimat és a mostani feleségemet.

Úgy hiszem én mindent megpróbáltam és arra jöttem rá, hogy
csak magamra számíthatok a tanulásban, az lesz hiteles amit
saját magamnak megteremtek. Most már családapaként nem
tervezhetem az életemet a Bujinkan gyakorlási lehetőségei köré.

Ha van lehetőség és tetszik jó, ha nincs az se baj.

ismét elnézésteket kérem a kisregényemért

Komáromi Péter
ex-Bujinkan

AKCIÓS árak-ORSZÁGOS házhozszállítás-VIDEÓ termékbemutató

AEG-ELECTROLUX beépíthető gépek,mosogatógépek,mosógépek,hűtők

Raktárról azonnal az AEGshop.hu-tól

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259982,311010/click.prm