Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 21., H, 10:44:22 CEST

            :)))Nem, nem depresszió, csak egy gyakorlat, amit már sokat gyakoroltam és ilyen lettem...Szóval a védák azt mondják, hogy ugyan olyan mértékű szenvedést kapunk, mint amekkora örömben van részünk... Ez a karma törvénye... Szemet-szemért. fogat fogért ...Azt mondják a bölcs nem újjong, mikor boldogság éri, mert tudja, hogy csak ideiglenes...Szóval mikor nem szállok el ha van valami vicces, akkor mikor jön valami szomorú, akkor az sem fog olyan szomorúvá tenni...Ha boldogság ér, nem élvezem annyira, csak elfogadom, hogy most akkor ez van, és akkor mikor jönnek a keményebb, nehéz részek, akkor azok sem zaklatnak fel annyira... Csupán ennyi...Eleinte nem nagyon akartam elhinni én sem, de aztán kipróbáltam és tényleg így van...De úgy is lehet gyakorolni, hogy mikor tréningen, vagy randorin az embere egy nála sokkla gyengébbel küzd, akkor nem nyomja rá magát, hanem rendesen "érzelmek nélkül küzd" és akkor ha jön valaki aki viszont jobb nála, és rá akarja nyomni a mentális erejét, akkor az le fog peregni rólam...stb...Ninjutsu a hétköznapi életben, csak ennyi...Gouranga  :)))> Nem tilos, csak már ritkán van kedvem hozzá, hogy így tegyek... Depis vagy? ... Akarsz róla beszélni? Vagy dobjunk egy jó kis niddzsa füstgránátot nevetőgázzal? :)  _______________________________________________ magyar ninpo fórum - ninpo-hu at ninpo.hu http://lists.netalfa.net/mailman/listinfo/ninpo-hu

Leona Miller vagyok. Apám, 10 metszet fotóját hagyta rám és a feladatot, hogy megtaláljam a metszetek eredetijeit.
1.000.000 Ft értékű utazással hálálom meg, ha segítesz! www.leona.hu