[ninpo-hu] Vigyázzunk a jó hírünkre...

das mc mcninja at citromail.hu
2008. Ápr. 20., V, 13:11:09 CEST

            Sziasztok!Olyan régen volt már levél a levelező listáról, hogy gondoltam írok egyet nektek... :)Most találtam egy embert, aki kóstolgatja a Bujinkant a youtubon:http://www.youtube.com/user/BujinkultÉs teljesen igaza van... Már azok a videók, amiket feltesz, meg kérdez, azokban teljesen igaza van...Megmondom őszintén, hogy sokféle Ninjutsut láttam már és van amelyiket én sem tanulnám pont azért, amiért ez az embör is kritizálja...Meg kéne hívni ide a középeurópai régióba, néhány tréningre... ;D(Vigyáznunk kell a magyarországi bujinkan jó hírére :)  )Gouranga