[ninpo-hu] edzési időpontok

Bujinkan Dojo Szeged husztir at ninja.hu
2007. Már. 30., P, 20:33:04 CEST

Kedves érintettek,

Amikor változik a dojótok edzési időpontja, helyszíne, az oktató
elérhetősége, a weblap elérhetősége vagy bármi ilyesmi, legyetek
szívesek azt tudatni a többi dojóval is, különös tekintettel azokra
amelyeknek honlapja is van. Éppen a múltkoriban futottam bele az egyik
honlapon egy változásba amiről nem tudtam és a honlapunkon rossz infó
volt fent...

Tudom hogy nehéz és embert próbáló dolog dolog egy egy-két soros levelet
írni a ninpo-hu levlistára, de ha ezt nem teszitek meg akkor ne
csodálkozzatok rajta ha a honlapokon mindenféle elavult infó lesz fent
egy idő után. Ez ... lenne ... a ninpo-hu levelezési lista egyik
feladata - az információ áramoltatása, a kommunikáció. Jelenleg
gyakorlatilag csak én blogolok rajta... Remek... Például én sem azért
vagyok a B. D. Sz. webmestere hogy naponta-hetente megnézzem az összes
dojo honlapját valamint email/sms-t küldjek azoknak akiknek nincs, hogy
"Változott-e-é valami avagy nem-e-é, van-e új szemcsi szervezés alatt?".
Nem akkor kell szólni amikor évente 1x-2x-3x találkoztok akár velem,
akár egymással egy szemináriumon hogy "Hé, figyi mán, má' három hónapja
más időpontban van az edzésünk, más helyen, más tartja, nevet
változtattunk valamint már nem is Ninpo-t tanítunk hanem sudokut." Ugyan
ez igaz a szemináriumokra is. (Tök jó hogy végig kell néznem az összes
európai dojo honlapját 3-4 havonta ha jót akarok magamnak. Ugyan ez a
téma, csak még nagyobban, több napig tart a művelet...)

Valamint ha már itt tartunk - ezt is elmondtam már korábban -
íratkozzatok fel a listára! Íme, itt lehet ezt megtenni:
vonatkozik, akik még nincsenek feliratkozva. Akikről ezt tudjátok,
azoknak passzoljátok tovább a linket, de mán! A jelenleg feliratkozott
tagok listája itt --> http://lists.netalfa.net/mailman/roster/ninpo-hu
található.

Haláli jó hogy a Bujinkan egy nagy csalán ... akarom mondani család...
csak tele van fekete bárányokkal... Ez nem az ITF <--> WTF Taekwondo,
egy csónakban evezünk - csak úgy tűnik hogy nem egy ritmusban. Ébresztő
vanik embörök, valamint a 21. század is! A múlt heti hír már nem hír,
nem hogy a múlt havi, az e-mail meg a legtöbbünknek ingyé van, de egy
webkávézóban is kihozható 50-100 Ft-ból... A hírek NEM megosztásával
adott esetben egymással is jól kitolunk, meg magunkkal is. Példa kell?
Valaki elmenne edzésre, és a honlapról rossz infót jegyzetel le... 1.
Nem lesz ott edzésen. 2. Jó eséllyel rá is hagyja a dolgot. 3. Az
edzésről és a honlapról is meglesz a véleménye.

Nem kaptok ínhüvelygyulladást egy e-mail elküldésétől.

Akinek nem inge, ne vegye magára.

Roland