[ninpo-hu] szemcsi

Bujinkan Dojo Szeged husztir at ninja.hu
2007. Jan. 25., Cs, 20:11:30 CET

Háj!

Honnan tudjam, nem én szervezem a szemináriumot, ráadásul vagy 2500
km-re vagyok Szegedtől. Ha majd megtudom, utána világgá kürtölöm, ne
félj. Nos, két shihant kell oda-vissza reöptetnünk, az egyiket
Svédországig a másikat meg Hollandiáig. A repülőjegyet meg időben meg
kell velük vetetnünk, hogy olcsó legyen, valamint hogy mi is tudjunk
vele számolni.

Én első blattra megtippelem hogy ki fog jönni legfeljebb 80 euró per fő
árban, és szerintem még túloztam is.

Roland