[ninpo-hu] edzési időpontok

attila at ninja.hu attila at ninja.hu
2007. Ápr. 8., V, 19:06:21 CEST

Kedves Listatagok,

először is boldog húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek, remélem a sonka
nem mélyíti túlságosan a kamaekat.

Roland blogjához ;-) kapcsolódóan: a ninja.hu oldalról minden dojo
mellől leszedtem az edzés helyét és idejét, csak az elérhetőségeket
hagytam kint. Ha valaki érdeklődik, ellátogat a dojo honlapjára és
megnézi, ha nincs honlap, akkor emailt ír vagy telefonál. Ha erre nem
képes, esetleg jobb is, ha nem megy edzésre.

A fokozatok kint maradtak, ha valakinek azóta több vagy aranyozottabb
csillaga van, kérem jelezze és frissítem. Ha elérhetőség változott, azt
is frissítem.

üdv,

attila