[ninpo-hu] Re:

Peter Kuszonoki peterkusz at freemail.hu
2006. Már. 24., P, 09:22:26 CET

Szia Roland!

Komáromi Peti vagyok.  Nem emlékszem, hogy személyesen
találkoztunk volna, de annyit mondhatok, többé kevésbé próbálkozom
1996 óta, a Bujinkan rendszerét megtanulni, kisebb nagyobb
kihagyásokkal.

TABI!  Mielőtt rendelnétek egyenesen Japánból, vagy Kínából
egyenesen  gyártótól, ha érdekel, van nálam még kb 10 pár zsír-új-még-
az-eredeti-dobozában, kinti tabi amit még 2005 szept-okt-ben Nodából
postáztam haza.

Tehát pontosabban:  Széles fazonú, kinti használatra (outdoor),
kapcsos, hosszú szárú, varrott talpú és strapabíró tabi.  Nodába
vettem őket.  Hozzá vettem természetesen elegendő tabizoknit is.

van még

5 pár 25-ös (európai méretben kb 39-es)
4 pár 25.5-es (európai méretben kb 40-es)
1 pár 27-es  (európai méretben kb 43-as)
1 pár 28-as  (európai méretben kb 44-es)

1 pár tabit, 1 pár zoknival 10000 HUF-ért tudok adni
5 pár vásárlása fölött darabonként 8000HUF-ért tudom adni
mindegyikhez jár a zokni is.

remélem senkinek sem raboltam nagyon az idejét

üdvözlettel

Komáromi Péter
Huszti Roland <huszti.roland at freemail.hu> írta:

> Nagyon gyó lett a lap, köszi érte, SW!
>
> Ja, tabi. Mi most éppen Japánból rendelünk, egyenesen a gyártótól.
> Eredetileg egy Spanyolországban élő japán kereskedővel
tárgyalgattunk,