[ninpo-hu] bujinkan.lap.hu

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2006. Már. 23., Cs, 21:23:06 CET

Hat azt mostmar biztosan nem fogjak hinni hogy MO-on nincs Bujinkan Dojo.
Ugyanis...
Orommel jelentem hogy beinditottam a bujinkan.lap.hu oldalt, es ezt mar a
Kutakin is tudjak :)

Folyamatosan bovitem es "tisztitom" a linkgyujtemenyt, hogy csakis Bujinkan
dojok linkjei es a Bujinkanos emberkek szamara hasznos oldalak legyenek fent
rajta.
Csak tessek, csak tessek, lehet nezegetni, ujabb linkeket ajanlani. Ha
barmire szuksegetek van, legyen az Japanra forditas a Sokenak szant levelek
eseteben, vagy ha tabit kerestek, vagy vendeghazat Japanban, netan a Hombu
dojo edzesrendjet, radioadast, vagy barmi egyebet, akkor keresgeljetek ott,
igyekeztem minel tobb fajta temaban csinalni boxokat. Azert mergezesi
technikakat ne keressetek, jo? :-))
Meg fogok egyet-kettot berakni amint idom engedi.

A dojolista meg nem teljes, meg nagyon sok var bevitelre, csak eddig ennyire
futotta az idombol, de lassan meg lesz az is...

Hasznaljatok egeszseggel!

Eva

"Thinking too much about the past
is like fishing in a dried-up lake"