[ninpo-hu] (nincs tárgy)

ortox tiszand at freemail.hu
2006. Már. 14., K, 15:45:14 CET

Kicsit fel kellene mar razni a listat'

Sielesrol,ninjutsurol felelmekrol,megvilagosodasrol.

Hat nagyon roviden ez tortent velem a mult hetem.
Sikerult eljutnom vegre a sitaborba,sieles,ismerkedes borozas.
Azelott nem tudtam sielni mindossze ket dolog segitett hogy
hamar halado szintre jutottam: -gyorskorcsolyaztam,-tudtam esni.
Igy mar masodik nap nagyon jol ment a sieles.
De terjunk vissza az elso napra,veletlenul ultunk fel a felvonora mert
az oktatokat szem elol tevesztettuk.Felertunk a csucsra es iszonyat
kod volt(rajtam kivul volt meg egy szinten kezdo lany es egy fiu).
Felcsatoltuk a leceket es probaltunk! lesiklani.Tobb kevesebb esessel.
Nagyon sokara ertunk le.

Ket nappal kesobb visszamentunk ugyanahoz a palyahoz immar
verofenyes napsutesben.Es akkor lattam csak meg hogy milyen
meredek is volt a hegy.
Megtorpantam,de egy szempillantas alatt jott ekkor a
megvilagosodas.Hogyan is gondolhattam,hogy majd a megtanult
ninjutsu technikakat merni is fogom majd hasznalni akarkinel.
Es megloktem magam a lejton es alkalmaztam a megtanult lesiklasi
technikakat.Ekkor mar tudtam hogy hogy:MINDEN mastol el kell
vonatkoztatnom csak a megtanult technikat kell alkalmazni es magamra
figyelni de azt barhol(barki ellen).

Ismet elerkezett a fejlodesem kovetkezo allomasa.
Az elozo akkor volt amikor megertettem hogy nem kell mindenaron
harcolni es igenis nem szegyen szavakkal gyozni.

udv:
András

Könyvszerda - 30% kedvezmény - március 22-én, 0-24 óráig a Bookline-nál
http://www.bookline.hu/control/news?newsid=397&affiliate=frekszkar2088