[ninpo-hu] Javitas - Kinek kell Tabi?

Still Warrior stillwarrior at hotmail.com
2006. Jún. 30., P, 11:36:39 CEST

Az elozo mailben elirtam a tabi arat.
Mivel direkte veszem fel a tabikat es nem kell postazni, igy 2000 Yen/par
(4000 Ft az ara).

Eva

Sziasztok,

Augusztus 3-an indulok Japanba, 18-an jovok vissza (ha visszajovok :)) ).
Limitalt mennyisegben tudok hozni Shawn-tol allitolag jo minosegu, gumitalpu
hosszu szaru femkapcsos tabit, 3000 Yen/par penzert (ez durvan 6000 Ft). A
minoseget azert meg ott meg fogom vizslatni szemelyesen is amennyire lehet.
A meg rendelkezesre allo keszlet leirasa megtalalhato itt:

http://bujinkan.graycastle.com/andrew_tabi/

Ezen kivul benti tabit is veszek, de az nem tudom mennyi lesz mert azt
mashol veszem.

Ugyhogy aki ker kinti vagy benti tabit az irjon nekem egy mailt a szukseges
labmeret megemlitesevel (allo helyzetben saroktol huvehlykujjig hany centis
- a labad). Nagyon extra igenyek utan nem lesz idom jarkalni, tehat
flitteres, vagy acelbetetes tabit ne kerjen senki :))

Az esetleges igenyekkel mihamarabb jelentkezzetek mert a penzeket meg az
indulasom elott el kene juttatni hozzam, ugyanis limitaltak az anyagi
kereteim es nem tudom megelolegezni.
Ja es szallithato mennyiseget tudok csak vallalni :)

Udv,

Eva
06-20 481-2557
Kinga, ram tudnal csorogni? Nem erlek el. koszi.

"Thinking too much about the past
is like fishing in a dried-up lake"

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/