[ninpo-hu] katana

Tamura Krix-Krax lazar at vipmail.hu
2006. Júl. 25., K, 09:03:14 CEST

Szevasztok
Lazar Levente vagyok Szekelyudvarhelyrol , regebben meg irogattam a forumba .
Eloszor is Koszonetemet fejezem ki Kosztolany Peternek ,aki viszaerdeklodott az itteni hejzet irant ami a Szeminariumot illeti ,hat sajnos nem siketrult oszehoznunk az altalam es sokak altal ohajtott szeminariumot . de nem adom fel
Az ok amiert most irok az az hogy a segitsegetekre volna szuksegem foleg Pestiek - pesten erdekelne egy elado gyakorlo katana ,csak is es kizarolag gyaskorlas celjabol hozzaferheto aron (neztem a Szekely Budo Shop wblapjan de eleg huzosak az en zsebemhez azok az arak.Ugyhogy ha valaki tud alacsonyabb arfekvesben Katanat (vagy legalabb egy uzlet nevet hogy holl tudnek hozzajutni nagyon megkoszonnem ) Ha valaki tud valamit kerem irjon az Email cimemrelazar at vipmail.hu
elore is Koszonom
Sziasztok
Lazar Levente
Chushinkan Aikidojo Szekelyudvarhely

Július 26-án 16 órától másnap 10 óráig az Európa Kiadó
és az Egmont Kiadó könyvei 30% kedvezménnyel kaphatók.
Vásároljon a Bookline-on!
--------- következő rész ---------