[ninpo-hu] Budomagazin.hu, újdonságok - Szabó András válaszai mindazoknak, akik kérdeztek, és eleddig reagálást nem kaptak

attila at ninja.hu attila at ninja.hu
2005. Jún. 14., K, 10:45:23 CEST

sziasztok,

mi eddig tudomásom szerint kívül maradtunk az ilyen úgymond össznépi
harcművészeti viharokból, csak a sajátjainkban vettünk részt (meglátásom
szerint bőven elég). nem ismerem Szabó Andrást, de mikor ősszel volt a
megszervezett vegyes harcművészeti edzés, szerintem Ő szólalt fel,
meglehetősen felháborodva.
akkor akik ott voltunk nem értettük, hogy miről van szó, nem tudtuk ki
kelt ki annyira magából és mitől, ez a cikk talán egy kis magyarázatot
ad az illető kilétére és a helyzetre.

http://www.budomagazin.hu/cikk/budo.php/781

nem a körülötte kialakult "balhé" kapcsán küldöm ezt a cikket (ami engem
különösebben nem érdekel), mivel nem ismerem, nem is kívánok semmit
állítani Róla, de mindenképpen úgy tűnik, hogy viszonylag
fontos/(el)ismert(?)/színes/... személyiség hazánkban, így nem árt, ha
tudunk Róla - úgymond művelődjünk :-)

üdv,

attila