[ninpo-hu] (nincs tárgy )

ZanshinDojo zanshindojo at warrior.hu
2005. Jan. 31., H, 15:09:44 CET

Szia Levente!

Én személy szerint nagyon tájékozatlan vagyok a romániai Ninjutsu-t illetően, így érdemben nem tudok hozzászólni a témához.
De attól tartok, hogy más sem nagyon, itt, Magyarországon. Ha mégis, akkor én is érdeklődve várom a választ!
Még annyit: ekkora szervezetnek, mint a Bujinkan miért nincs komolyabb bázisa Romániában?
Valószínűleg azért, mert senki nem vitte el oda a Ninjutsu-t, vagy ha igen, nem volt rá kereslet.
Magyarországon mai napig nagyon mellőzve van a favorizált HM-ekhez képest, pedig nyugaton már elismert a Bujinkan.
Kell valaki, aki viszi a "prímet", vagyis aki felvállalná ezt a dolgot. A népszerűsítést, az ismertetést.
De nincs semki, vagy aki lenne, azt a többiek nem támogatják. Szerintem.

Üdvözlettel:
                     Magyar Attila

Si vis pacem para bellum

  Dojo Cho Magyar Attila Shidoshi-ho