[ninpo-hu] Kenjutsu

Baranyi György baranyi at kobudo.hu
2005. Jan. 30., V, 23:21:39 CET

Kedves Attila!

Hát jobban megnézve a videot, valóban inkább afroakármimás, mint Ninja.
Én is afroninja néven kaptam, de sebaj. Sajnálom, ha a mérete miatt (is)
gondot okozott.

Viszont remélem, talán a listáról is érdekel valakit a Kenjutsu, a közeli
jövőben két szemináriumunk is lesz Suzuki Kimiyoshi sensei vezetésével:
február 5. - Kecskemét
március 5. - Budapest
Az edzések mindkét alkalommal 2*2 órában lesznek (10-12, 14-16), a
részvételi díj pedig 3000 forint személyenként. Részletes kiírás a
www.kenjutsu.tk oldalon olvasható, illetve ha valakit érdekel, nyugodtan
hozzám is lehet fordulni e-mailben vagy telefonon (+36304849802).

üdv:
Baranyi György