[ninpo-hu] Thai Box

A ninja ata at ninja.hu
2005. Jan. 24., H, 16:55:52 CET

Szeretnék én is hozzászólni a témához:

Az is egy módja az elrendezésnek, ha "lekiabálod a haját". Nem lesz belőle
mindig tettlegesség. Legalábbis én ezt figyeltem meg. Ha qkán ülsz, akkor
nyeregben érzi magát, és ő kiabál. De ha elég határozottan visszaszólsz,
akkor a legtöbb esetben már nem lesz olyan bátor az illető. Persze ez nem
vonatkozik az izomagyakra. Egy megtörtént eset:

indexeltem, hogy be szeretnék sorolni a belső sávba, amely természetesen
tele volt. De nekem balra kellett volna kanyarodnom a 2. lámpánál. Persze
nem engedtek be. Erre kicsit agresszívebbre vettem a figurát és bevágtam,
mire az autós, aki elé bementem, szorosan mögém jött. Erre nyomtam egy
satut, mire megijedt. A lámpánál elém vágott, és kiugrott a kocsiból:
- Te hülye barom.... - kezdte a mondandóját.
Én elmondtam a véleményemet- emelt hangnemben, mire ő folytatta:
- Ilyen gyereket akarsz???
És kinyitotta a kocsi ajtaját, ahonnan 2db 7 éves forma gyermek nézett ki
valami cicás arcfestéssel.
nekem sem kellett több:
- Uramisten! Dehogyis!

Erre egy kicsit elgondolkozott...
Utána még mutogatott, de szerintem tudat alatt magára haragudott....
Üdv:

Lokár Attila