[ninpo-hu] Thai Box

ZanshinDojo zanshindojo at warrior.hu
2005. Jan. 21., P, 14:06:17 CET

Szia András!

Hát igen, amit írtál nagyon szép, és igazad is van. Csak nem mindig megvalósítható....
Mert belédköthetnek, megtámadhatnak, és ha a családod, vagy valaki, aki fontos neked ott van, akkor még csak el sem futhatsz.
Vagy előfordulhat, hogy valamit meg kell tenned, akár a hazádért, akár valami másért.
Az én véleményem szerint, nem igaz az a mondás, hogy soha nem muszáj harcolni.
De igen, van amikor muszáj...
A túlélés nem mindig az elrejtőzéssel egyenlő, bár sokszor segít az is.

Üdvözlettel:
                     Magyar Attila

Si vis pacem para bellum

  Dojo Cho Magyar Attila Shidoshi-ho