[ninpo-hu] (nincs tárgy)

sottei artur royalfluss at freemail.hu
2005. Jan. 4., K, 10:26:16 CET

helo szevasztok

Lazar Levente vagyok ,egy srac vagyok erdelybol akinek elete egyik
nagy alma hogy ninjutsut tanulhassak
sajnos nem kaptam megfelelo oktatot jobban mondva egyaltalan nem
talaltam senkit aki ninjutsu val foglalkozik
evek ota foglalkozom harcmuveszetekkel  karateztam, ju jutsu, 4 ve
pedig aikidoval foglalkozom
a keresem hozzatok az lenne hogy ha tudtok erdelyben valakit aki
ninjutsu oktatasaval foglalkozik????????? szeretnem ha ertesitenetek
elore is koszi
en nem vagyok kozuletek valo de ahoz kerem a segitsegeteket hogy az
lehessek
nehany tipnek vagy tanacsnak is orulnek
elore is koszi

lazar l