[ninpo-hu] (nincs tárgy )

ZanshinDojo zanshindojo at warrior.hu
2005. Feb. 13., V, 08:44:51 CET

Szia, András!

Ne technikákban gondolkozz!
A harc, mindig egy folyamat, sok apró összetevője van.
A kérdésed olyan, mintha az autóvezetés esetében azt kérdeznéd, hogyan kell kettesbe tenni az autót!
Nem ez a lényeg, ez csak egy alap, ami nélkül nem tudsz autót vezetni.
De maga a vezetés, már egy nagyon összetett folyamat!
Akik az utakon szaladgálnak, mindenki tudja használni az autója kezelőszerveit, (kuplung, fék, kormány, stb.)
hiszen másképp el sem tudna indulni. Mégis: milyen sokféle vezetési stílus van!
Vannak jó vezetők, vannak rosszak, vannak hivatásosok, és vannak hétvégi kocázók....
Pedig mindenki ugyanazokat az elemeket használja!
Hogy mi a repülő térdrúgás ellenszere?
Lépj el, vagy fordulj ki, vagy tedd oda a kezeidet (kettős blokk) stb.
Mindez nem számít, hogy tudod, ha nem tudod megcsinálni, ott és akkor!
Tehát, a javaslatom a következő:
ne bonyolódj bele a részletekbe, főleg ne elvi szinten!
Járj tréningezni, kérdezd meg a Mesteredet, gyakorolj sokat, hogy jó "autóvezető" legyen belőled!
A fórumon nem fogod megtanulni egyik technikát sem, és nem fogod tudni megérteni az összefüggéseket sem.

Üdvözlettel:
                     Magyar Attila

Si vis pacem para bellum

  Dojo Cho Magyar Attila Shidoshi-ho