[ninpo-hu] (nincs tárgy)

sottei artur royalfluss at freemail.hu
2005. Feb. 3., Cs, 12:03:55 CET

szevasztok

nehany kerdesem volna nektek nagyon foglalkoztatnak ezek a kerdesek
 mi a kullombseg a ninjutsu es a ninpo kozott? (van kul. egyaltalan???)
kivancsi lennek a velemenyetekre SHO KOSUGI-val kapcsolatban ,??
menyire tukrozik a filmjei a ninjutsut???????????
menyi hasonlosag van a ju jutsu ,az aikido,es a ninjutsu (mar ami a
taijutsut ileti ezek esetevben) vannak kozos vonasok???? vagy ojan
dologok amik ugyanazok am a taijutsut illeti????????????)
Azert kerdem mert en aikidos es Ju Jutsu s vagyok es tudni szeretnem
hogy meg is a ninjutsu taijutsu reszet hogyan kepzejem el ,mert sajnos
meg nem volt alkalmam latni egy ninjutsu edzest se sajnos

tisztelt Csics Gyorgy lattam dojojuk weblapjat nagyon tetszik ,lattam
hogy le lehet toleni videokat erdekelne hogy kinek az engedelyere van
szukseg ehez hogy  letolthessuk
neany cimet(konyvcimet is szeretnek (konyvek szerzok)amelyek
targyaljak illetve bemutatjak a ninjutsu Taijutsu reszet

eloreis koszonom
mindanyiatoknak

tisztelettel
Lazar Levente