Re: [ninpo-hu] (nincs tárgy)

Csics György csicsgy1 at axelero.hu
2005. Feb. 1., K, 17:18:49 CET

Sziasztok,
2004-ben volt Bp.-n egy szeminárium, amit C Laiber tartott, annak apropóján,
hogy egyébként Aikijutsu szemináriumra jött, de ha már itt volt...
A hazai szervezők küldtek szét invitációt, én is így szereztem tudomást a
dologrol.
Sokakat invitáltam, de senki nem tudott eljönni.
Négyen voltunk, C Laiber, 2 tanítványa Aikijutsus, meg én.
Mivel én voltam egyedül "szakmabeli", engem kérdezett, hogy mit csináljunk.
Én pedig rögtön rávágtam, hogy a Kihon Happo-t. Aki tudja mi ez, azt is
tudja, hogy itt rögtön kiderül, ha valaki kókler. Hát itt erröl szó sem
volt.  Elveket oktatott, úgy ahogyan azt kell. Sokat tanultam.
Az Ő elmondása szerint egy Román barátja él japánban és amikor Ő jön haza
akkor sokat gyakorolnak együtt.
Ezzel azt szeretném mondani, hogy ha felkeresitek nem lesztek rossz
kezekben.
Egyébként ha szeretnétek magyar Bujinkan oktatotól tanulni, keressetek meg
bátran magyarországi oktatókat szerintem szívesen segítenek.

Üdvözlettel,
Csics György

Dojo Cho Csics György Shidoshi-ho
Bujinkan Seijin Dojo Budapest