[ninpo-hu] telefonszám

Magyar Attila magyarattila at warrior.hu
2003. Sze. 22., H, 09:55:16 CEST

Sziasztok!

Nagyon kérek mindenkit, hogy a 70-es számomat NE TEGYE FEL SEMMILYEN
honlapra, és ne terjessze semmilyen formában! Roland! Ha akartam volna,
fel tudtam volna tenni magamtól is a honlapra, nem?! A 70-es szám, csak
azoknak van meg, akiket ismerek, ismernek, a 30-ast bárki tudhatja.
Mellesleg át van irányítva a 70-esre, így elérhető vagyok innen is, meg
onnan is. A leveleimet csak akkor írom alá a 70-essel, ha olyan embernek
küldöm, akinek nem probléma, ha megvan. Ha másnak küldöm, arra van másik
aláírás szovegem. Tehát csak a 30-ast...
Ugyanez a helyzet az emil címmel. A honlapon nem véletlenül NINCS fent a
magyarattila at warrior.hu...
Tehát maradjunk a nyilvános helyek esetében a
zanshindojo at warrior.hu-nál.
Köszönöm.

Üdvözlettel:
                      Magyar Attila