[ninpo-hu] szeminárium

Bujinkan Dojo Szeged bujinkanszeged at freemail.hu
2003. Sze. 13., Szo, 15:28:58 CEST

Helló, nindzsák!

A novemberi Dean szeminárium szóróanyagát még nem tudtam felrakni
a Net-re, úgyhogy elmondom most röviden a lényegét.
45 euró
kb. 1500 Ft/fő/éjszaka a szállás
kunai, kyoketsu shoge, ninja to, tessen, juppo sessho a téma
hakama nem kell
minden más egyéb ugyanaz, mint tavaly

Augusztus végén volt egy ninja találka Pesten, ott felvetettek egy jó
ötletet, hogy minden dojo, edzés, szeminárium legyen nyilvántartva az
összes dojo-ban, ezzel egy szorosabb összefogást, kapcsolatot
alkotva. Támogatom az ötletet, és arra szeretnék kérni mindenkit, hogy
küldje el nekem meg a többi webmester ill. dojovezető címére azokat
az edzéseket és dojo-címeket, amiről tud. Ezeket persze a honlapokra
kirakjuk. Nálunk még csak a sajátunk van fent, de ezen nemsokára
változtatok.

Azokat is rakjuk fel a honlapra, amely dojoknak nincs e-mail és
internetcíme (Veszprém, Dunaújváros, Siófok, stb.)

Bujinkan Dojo Szeged
Hétfő, Szerda, Péntek 18.30 - 20.00
Szeged, Déryné utca 7-9.
(az egykori) Móricz Zsigmond Ált. Isk. tornaterme

A Bujinkan Sanshin Dojo (Szeged) sajnos már nem tart edzéseket, de
remélem ez nem tart örökké.

Üdv.

Huszti Roland
Bujinkan Dojo Szeged webmester