[ninpo-hu] lista, szerver

ninpo-hu@ninpo.hu ninpo-hu@ninpo.hu
Sat, 14 Sep 2002 19:38:14 +0200

>Nagyon jó ötlet! Valóban, ha a ninpo.hu-ra írjuk fel a
>címeket, akkor azt mindenki megkapja. Ennek fényében
>nemsokára feldobok pár tucat címet! Van cseh, szlovák,
>lengyel, litván, román, bolgár, szerb, bosnyák, finn, stb.

Ja, ilyenekre is gondoltál :-)
Ezeknek lehet másik listát is csinálni, mert aki nem tud magyarul nem
biztos, hogy nagyon érdeklődik az ehhez hasonló levelek iránt ;-)

De aki magyar, annak SZVSZ mindenképpen érdemes lenne ide feliratkoznia.

Más: a lista átköltözött másik szerverre (eddig a BME berkein belül
volt), ahol nem vonatkoznak a tartalomra az egyetemi korlátozások. Ennek
az a fő előnye, hogy lehet kereskedelmi jellegű dolgokat is kitenni rá,
honlapokat.

Pl szeged.bujinkan.hu vagy/és szeged.ninja.hu vagy/és szeged.ninpo.hu
vagy/és szeged.ninjutsu.hu címe mindegyike megoldható, tudok hozzáférést
adni, hogy fel tudjátok tölteni a dolgokat. (szeged helyett
természetesen lehet tetszőleges DOJONÉV.ninja.hu is)

Ha minden igaz hamarosan meg tudom csinálni, hogy levelesláda is legyen
pl @ninja.hu emailcímhez (+@ninpo.hu, @ninjutsu.hu, @bujinkan.hu), pop3
és webmail-es hozzáféréssel.

attila