[ninpo-hu] (no subject)

Bujinkan Dojo Szeged ninpo-hu@ninpo.hu
Mon, 14 Oct 2002 15:20:21 +0200 (CEST)

> Still Warrior írta :
> tavasszal majdnem odavesztem Tibetben
Biztos egy demon miatt volt. Tele van veluk tibet, foleg a
hegyekben elnek. Nem tul szimpik, gyakran fekete vagy voros
arcuk van, es gonoszak. Idiotan nevetnek, es sok bajt
okoznak. Ha latsz egyet, pofozd fel, rakj a szajaba palinkas
kenyeret es forditsd egy szikla fele "Ugy, ott aludjal
szepen!" felszolitassal.  De vigyazz, nehogy osszeteveszd
egy kis novesu, pirospozsgas arcu serpaval! :-))

Szoval Tibetben jartal. Fantasztikus lehetett, foleg az a
sok kinai belbiztonsagi alkalmazott, akik mindenhol szemmel
tartottak. Meselj, meselj, meselj! Mindent tudni akarok!
Hogy jutottal ki, hol jartal, mit lattal, milyen az orszag,
stb. stb.?
Remelem ezen kerdeseimmel nem vagyok egyedul ...

> Amugy itt vagyok es argus szemekkel figyelem folyamatosan,
hogy mi tortenik .
Dean szeminarium, virusos levelek, ilyesmi.
Pangas van, sajnos. A levlista legaktivabb hasznaloja en
vagyok, kb. itt ki is merul a levlista kihasztnaltsaga.
Ehhez persze az is hozzajarul, hogy sajnos sokaknak vagy
ideje, vagy elerese nem nagyon van. En konnyen beszelek,
mert az iskola tele van Internettel, az egyetemi nyomda
kiadta konyv formajaban is ... :-)

Talatam a Microzoft.hu-n egy NAGGYON khiraly tortenetet ket
szamurajrol es egy orult disznorol. Mindjart megnezem a
cimet, es elkuldom nektek is. Olvassatok el, ha meg nem
talalkoztatok vele.

Megragadom az alkalmat, hogy egy utolso emlekeztetovel is
szolgaljak, miszerint a novemberi Dean-szeminarium
jelentkezesi hatarideje jovo het vasarnap (okt. 20).

Roland