[Ninpo-hu] szeminárium Szegeden

Bujinkan Dojo Szeged ninpo-hu@ninpo.hu
Wed, 2 Jan 2002 21:52:05 +0100 (CET)

Hello Mindenki!

2002 április 13-14-én Andrej Jasenc shidoshi Takagi Yoshin
Ryu szemináriumot tart Szegeden, illetve valószínűleg egy
1.5 - 2 órás edzést 12-én, péntek este. A szeminárium előre
láthatólag 2*3 órás lesz mindkét napon.

jelentkezési határidő : április 2.

A szeminárium díja 30 jelentkező esetén 20 USD.

*!*!*!*!* FONTOS *!*!*!*!*
Kérünk mindenkit, hogy a részvételi díjat lehetőleg USD-ben
hozza magával, mert nekünk is USD-ben kell fizetni Andrej
tiszteletdíját!
*!*!*!*!* FONTOS *!*!*!*!*
Kérünk mindenkit, hogy ne halassza el a döntését a határidő
végéig és ne az utolsó pillanatban jelentkezzen, mert ha
nincs elég jelentkező, legalább 30 fő, akkor le kell
mondani a meghívást! Megértéseteket előre is köszönjük!

Az elszállásolást kollégiumba tervezzük. A pontos címet
időben közöljük, még keressük az olcsóbb helyet.

A Bujinkan Dojo Szeged honlapján további - friss -
információk is láthatóak. Látogasd meg, érdemes!
www.bujinkanszeged.ini.hu

jelentkezni lehet :

 Dojo e-mail
 bujinkanszeged@freemail.hu

 Kosztolányi Péter shidoshi-ho
 ninpeter@freemail.hu
 06-30-262-2117

Remélem sok régi és új baráttal találkozunk!