[ninpo-hu] Bujinkan téma 2003

Bujinkan Dojo Szeged ninpo-hu@ninpo.hu
Tue, 10 Dec 2002 16:20:07 +0100 (CET)

Üdv mindenki!

Nem vagyok benne biztos, hogy a levelem megérkezett a
ninpo.hu-ra, ezért most újra elküldöm.

Naszóval.

A 2003-as év témája :
- Juppou Sesshou
- Kunai
- Kyouketsu shoge
- Tessen

Ez van a Daikomyosai-ban, valószínűleg igaz és végleges.

Ezekről a dolgokról egészen jó leírások találhatók a Net-
en, de valószínűleg le is fordítom a lényeges részeket, és
felrakom a honlapunkra.

A Takagi Yoshin Ryu eszközeiről, különösen a Jutte-ról,
illetve a középkori japán rendőrökről is felrakok némi
anyagot a honlapunkra. Sajnos csak most akadtam rá ezekre a
dolgokra, és nem az év elején vagy közepén. :-(

A Shinden Fudo Ryu NEM valószínű, hogy téma lesz.

2003 április 13-14-én (+12. este) shidoshi Andrej Jasenc 8.
dan szemináriumot tart Szegeden. Ne szalasszátok el a
lehetőséget!

Üdv.

Roland