[Ninpo-hu] szeminarium

Bognar, Attila atus@ebizlab.hit.bme.hu
Mon, 6 Nov 2000 09:32:19 +0100 (CET)

sziasztok,

> De egyébként a Dojo vált ketté: a Bognár Attiláék maradtak a Dózsa Gy. úton,
> mi (akik a Szabó Pálnál maradtunk), átjöttünk a Mókus utcai iskolába (Árpád-
> hídi hévmegállótól 5 percre).
na, akkor részletesebben:

Csics Gyuri és én tartottuk az edzést, és úgy döntöttünk, hogy a
továbbiakban Dean Rostoharnál fogunk tanulni. elmentünk Szabó Pálhoz,
elmondtuk neki dolgunkat.
Szabó Pál felkereste Rácz István, hogy folytatni tovább szeretné-e vinni a
klubbot, amire ő igent mondott (én személyesen nem beszéltem Rácz
Istvánnal, ezeket a híreket csak hallottam). nomármost a Gyurival mi nem
hagytunk abba semmit, Rácz István nyitott egy új dojot, ahova a banda
néhány tagja vele tartott.

üdv,

attila