[Ninpo-hu] tutko allat

Bognar, Attila atus@ebizlab.hit.bme.hu
Fri, 24 Sep 1999 20:50:35 +0200

On Fri, 24 September 1999 at 08:39, Still Warrior wrote:

> Ja :) nagy igassag :)

> en ezt csak ugy tudom elkepzelni, hogy:
>
> a) vagy a fatuskot emeled fel a csapas pillanataban rajta a pizzaval
Ez a megoldas nem jo, mert egy olyan tusko, amin elfer egy pizza, az
eleg nagy (tuskok altalaban aranyos kinezetuek, s legalabb 30 cm kell
atmeronek, tehat eleg nehez ahhoz, hogy ne lehessan jol kezelni),
valamint nem ertem ez miert oldja meg a dolgot (bar egy magyarazatot
tudok adni, de nem sejlik ki javaslatotbol ;-)

> b) vagy amit en valasztanek, hogy olyan ivelt kardot hasznalnek aminek az
> ele egy motoros lancfuresz :) nem tudom melyik Ryuba illik bele, dehat
> istenem :) mukodik :)
Motorizalt kard nem kard, hanem lancfuresz, tehat nem jo a megoldas :-)