[Ninpo-hu] Iga-Koga ninja-bindzsa

Still Warrior stillwarrior@hotmail.com
Fri, 24 Sep 1999 00:13:21 PDT

Na gyerekek.
Felhivtam a megadott radiotelefont es kerdezoskodtem, mint artatlan kis
laikus holgyike.
Szo szerint nem tudom teljesen visszaadni amit hallottam, de majd
igyekszem.. Ime...

Kerdes: Lattam ezt meg ezt a plakatot, erdeklodnek hogy bemutato vagy
ilyesmi lesz-e?
Valasz: Nem lesz

K.: Be lehet-e ulni megnezni egy edzest?
V.: Nincs ertelme egy edzesre beulni. 4000 forinttal nem vallalok nagy
kockazatot ha minden honapban rendszeresen eljarok.

K.: Dehat szeretnem latni hogy mibe kezdek bele??
V.: Latott mar ninja filmet? Na pontosan ugyanazt tanitja meg ez az amerikai
mester. Peldaul hogy hogyan kell hangtalanul jarni, ejszka lopakodni, hogy
allhatunk oda valaki melle ugy hogy az eszre se vegye, hogy kell a viz alatt
uszni ugy hogy ne fodrozodjon a viz. Az elso felevben puszta kezes dolgokat
tanit, utana minden evben egy uj fegyver hasznalatat, majd a legjobb
tanitvanyainak azt, hogy a ***FIGYELJETEK!!!!*** Magyarorszagon megtalalhato
biztonsagi rendszereket (riasztok, zarak stb) hogyan lehet kiiktatni.
Ha durvan akarunk fogalmazni, akkor ez a mester megtanitja hogyan kell olni
es lopni (BIZONY! MEG EZT IS O MONDTA!) :))

Ugyhogy errol ennyit :)
Asszem meglatogatom oket valamikor :) Ha epp osszefutnek ott
valamelyikotokkel, lecci el ne aruljatok hogy ismertek!!! :))

Csok

Evike :)