[Ninpo-hu] hetvege

Still Warrior stillwarrior@hotmail.com
Fri, 22 Oct 1999 00:31:53 PDT

>UI: azert szomorunak tartom, hogy egy kamu mester plakatja nagyobb
>erdeklodest es levelaradatot okozott, mint egy Judan szeminarium.

Szerintem ez azert annak is koszonheto hogy a listarol nemigen voltak ott
emberek. Legalabbis Tejfel baratunk (Petike) ott volt, de pl. a mi dojonkbol
is csak Magyar Attila es a Lowi Laci voltak (ha jol tudom), a tobbiek
penzszuke es egyebek miatt nem tudtak menni.

Egyebkent tenyleg... hany ember volt kb? A listarol kik voltak?
Kik vizsgaztak egyaltalan??? Ha jol kovetkeztetek Petike baratunk vizsgazott
es sikeresen.. Gratulalok Petike :)
De senki masrol nem tudok.

Szoval szerintem a ket dolog mas termeszetu.

Kucing