[Ninpo-hu] Iga Koga nindzsa bindzsa

Still Warrior stillwarrior@hotmail.com
Wed, 06 Oct 1999 00:09:34 PDT

Saca!

Megyek en is ha megerem. Erika is jonni akar es azt mondta talalkozni kene,
azert megiscsak egyutt menjunk.
Viszont nem viszek melegitot, ep testben epphogy elek, ugyhogy ma nem allnek
be ha lehet (bocs).

Mi lenne ha 16.45-kor talalkoznank a Muvhaz elott, vagy ha esik az eso,
akkor a portan? Ki jon meg kozuletek, sracok?
Ja, megvalami. Ha barmelyikotoknek van irc lehetosege, szivesen latunk
barkit az Undernet #martial vagy #bujinkan nevezetu csatornain (angol
nyelvuek).

Eva
(KucingAna on #martial)