[Ninpo-hu] Egy nagy udv

Monus, Gyula SHUNGA-RSS/4 Gyula.G.Monus@OPE.shell.com
Tue, 18 May 1999 09:13:17 +0200

Nos, köszönettel vettem a bejelentkezéseket, most én hasonlóan teszek...
Egy ideig nagyon elfoglalt leszek a vizsgáim miatt, de utána minden OK lesz.

Hi, everyone!
Thanks for the reports, now it's my one...
In the forecoming days I'll be very busy because of my exams, but afterwards
everything will be OK..

Gyula