[Ninpo-hu] levelek es meretek

Bognar, Attila atus@ebizlab.hit.bme.hu
Thu, 17 Jun 1999 11:55:30 +0200

Sziasztok,

A listat kezelo program fel van keszitve mindenfele szurovel, igy tobbek
kozott azt is meg lehet adni, hogy mekkora legyen a maximalis level
meret.
Ezt az egy levelet most atengedtem, de a tobbit nem fogom. Akinek valami
mutogatando kepe van, az legyen szives feltenni a webre, vagy ha arra
nincs modja, kuldje el nekem maganba, en felteszem.
A gond ugyanis ott van, hogy sok helyen korlatozott a levelek maximalis
merete, valamint a modemezoknek sem mindegy.
A maximalis levelmeret jelenleg 50kb. Nagyon nagy szofosas kell ennek az
atlepesehez :-)

Attila :-)