[JavaTech] Udv

Viktor Szathmary vszathmary at freshdirect.com
2002. Jún. 21., P, 11:43:45 CEST

udv,

> Ezzel en is igy vagyok, csak nekem nem volt szimpi :).

igen.. nem rossz a cocoon koncepcionalisan, csak egyreszt hanynom kell ha meglatom az implementaciojat, masreszt meg nehezebb a dizajner arcokat XSLT alapon kikepezni...

viszont javaslom a Tapestry-t csekkolni - bar ezt is eltart egy darabig megszokni, viszont elegge dizajnerbarat a template megoldas, es csodak csodaja meg ujrahasznosithato webes komponenseket is keszithetsz benne :) kicsit hasonlit a NeXT (ma Apple) WebObjectsre...

	JavaTech forgalomnovelo bizottsag