[JavaTech] Udv

Zsolt Horvath horzsolt at mail.tiszanet.hu
2002. Jún. 21., P, 16:27:57 CEST

Tulajdonkeppen oda jutnek el a TEMPLATE-el is mint a JSP-vel, csak
fapadosnak tunik a modszer.
En most egy koztes megoldason agyalok:

Meghagynam a JSP-t, de csupan HTML kod volna bennuk, hogy tudjak piszkalni a
designer alakok, ha akarjak. Minden egyes JSP oldalhoz irnek egy "wrapper"
szervletet. Ahol a kepernyon szukseg lesz barmilyen dinamikus tartalomra,
ott beszurok egy egysoros bean hivast.

Igazabol a COCOON-t csipnem a legjobban, de sajnos volt egy ismerosom, aki
mondott par rosszat rola (stabilitas, sebesseg...), mast pedig nem ismerek
XML-XSL temaban.

Zsolt