AW: AW: AW: [JavaTech] EJB basic

Szitas Krisztian k.szitas at gisma.de
2001. Okt. 5., P, 11:33:11 CEST

>OK! Szem elott tartom es persze azert nem art ha utana is olvasok es nem
>csak ugy hasznalom a nagyvilagba. ;)

Az jo lesz ;-)

>En ertem (legalabb is remelem), hogy mi a feladata egy pl. entity beannek,
de
>teljesitmeny szempontjabol en egy stateless session beant tobbre tartok, na
>es a "hozzaerto ugyfel" sem tagit mellole. Nem tetszik, hogy az entity bean
>minden attributum valtozasnal update-el. (Vagy en tudom rosszul?) Persze,
>alairom, hogy szukseg lehet arra, hogy egy objektum minden egyes valtozasa
>adatbazisba keruljon. Csak most eppen nem ilyen objektumokkal dolgozom. :)

Nem, szerintem nem erted igazan mi az entity bean feladata.
A masik listan Szabo Denes meg is valaszolta a kerdesed, illetve mondott ra
valamit,
en meg elmondom, hogy akkor mi az igazsag, hehehe.
Szerintem gyorsit az entitashasznalat, es semmivel sem lesz tobb updated,
mint cliens server eseteben. Viszont, es ez a lenyeg lehet hogy akar
tizezerszer kevesebb selected lesz (persze ez feladat fuggo), mert a beanek
cacheltek, es nem kell minden muveletnel ujra es ujra beolvasnod az
adatbazisbol az adataidat. Es ha nem 1 kliensed van, hanem sok,
akkor ez annyiszor kevesebb olvasast jelent.
Ha szarul tervezed meg, olyan cliens-server alapura, akkor viszont
akar 10x lassab rendszert is osszehozhatsz.
Szerintem lapozz vissza a masik listan a mikulas-banan-gyerek hasonlatomhoz,
vagy a matrixszorzashoz, olvasd el meg 2x es ha nem erted, akkor kerdezz ra.

dAb