AW: [JavaTech] Shared memory in Web tier

Bognar, Attila attila at ebizlab.hit.bme.hu
2001. Okt. 4., Cs, 19:27:28 CEST

> Ha siman egy Singleton objektbe pakolnad az adataid, az nem tul jo otlet
> szerintem, mert sehol sincs definialva (mar amennyire tudom), hogy
> egy webserver hany JVM-et indithat.

Nem tartozik szorosan a témához, de hátha nyer vele valaki időt:
A másik, hogy mielőtt statikus dologgal valósítja meg az ember a
singletont, nézzen utána, hogy az a VM mit futtat(hat) még (és nemcsak a
"mit nem" fontos). Nem kívánatos interapplication kommunikáció is
létrejöhet, főleg applet esetén lehet ezt könnyen elérni.

attila