AW: [JavaTech] EJB basic

anemeth nemeth_andras at yahoo.com
2001. Okt. 4., Cs, 18:02:16 CEST

Szia dAb,

Koszi a gyors valaszt!

At 12:47 04/10/2001 +0200, you wrote:

>Nem egeszen tiszta mit akarsz kerdezni, de azert irok ra valami okosat ;-)
>Valami halvany alapfogalomhoz ajanlhatom ezt az oldalt:
>http://www.jmiddleware.com/articles/ejb_nutshell.html

OK. Atfutom!

>Ahogy a summary is irja:
>This article provides an extremely succinct overview of Enterprise JavaBeans
>(version 2.0)  and is intended for developers and managers who are not
>familiar with EJB but have some background in distributed-object
>technologies.
>
>Neked nem biztos hogy tul jo lesz, de azert hasznos lehet egyszer elolvasni
>
>A 2.0-as ejb speccko definialja a Local Interfaceket a Remote melle, ott
>nincs RMI call.

Most tunt fel nekem is, hogy a Sun J2SDKEE 1.3-as verziojaban levo deployment
toolban lehet LocalInterface-t is megadni? Bar, ahogy latom mindkettot
egyszerre...
Ugy latom megeri ennek egy kicsit utanaolvasni. :)

>Az hogy barhonnan hivhato legyem az mit jelent?
>Az ejb a technologia neve, aztan azon belul van Entitas, Session,
>MessegeDriven
>Mindegyik hivhato barhonnan

Pont azt ertettem rajta, hogy ennek mindenkeppen EJB-nek kell
lenni. Mig, a FileProcessor nem kell, hogy tavolrol is hivhato legyen,
mert az FileListener EJB fogja csak hivni, ezert szeretnem egybecsomagolni
vele... A kerdes, hogy ez mukodik-e es mennyire illik az J2EE kepbe. :)

Egyebkent, hogyan hasznalna(d)/tok a design patterneket? Minden class
EJB lenne? Gondolok itt peldaul egy sime facade, factory vagy mediator
patternre. Csak en ockodom ennyire az RMI hivasoktol (amikor nem lenne rajuk
szukseg) vagy ez egy valos problema lehet teljesitmeny szempontjabol?

Koszi!

    Ban