[JavaTech] riport (j2ee flame :)

Viktor Szathmary vszathmary at freshdirect.com
2001. Nov. 15., Cs, 11:57:32 CET

hi,

> Ha ketteveszem a a Bean paldanyon dolgozo methodusokat,
> es a Bean megkeresesere/megkrealasara vonatkozoaknak
> az implementaciojat, akkor azt a penzt amit a magyarazaton
> esetleg megsporoltam 2x elvesztem azaltal, hogy
> az adatforras elereset ketszer kell lekodolni, azaz tobbszor
> hibazhatok, es X orat debugolassal kell toltenem,
> foloslegesen nagyobb lesz a kodom is, ha valamit javitanom kell
> 2x kell javitani, leforditott bytekod is nagyobb lesz.

namost...
- jo esetben az adatforras elereset valami egysegesebb helyre rakod
amugy is, hiszen tobb bean is feltehetoleg el fogja erni ua forrast.
- a kod nem lesz nagyobb, csak annyival amennyit az extra class headerje
elfoglal (parszaz byte? :)
- nem kell ketszer javitani, ugyannyi kod lenne igy is, csak egy masik
classban..

de mondom, nem vagyok vallasos ez ugyben, csak egy aprosag, ami eszembe
jutott :)

> Ha van meg valami elegansabb temakoros panaszod, szerintem
> nyugodtan tedd
> fel, hatha egyutt kitalaljuk, hogy mit miert csinalhattak.

jo, majd meg biztos eszembe jut egy par... :))
pl. tovabbra is zavar, hogy nem lehet metodusok visszateresi erteket
specifikusabbra venni egy subclassban :))
az 1.5-ben elvileg benne lesz majd Generic Java, de hat azt is lehetett
volna szebben csinalni, ha az elobb emlitett override mukodne javaban :)
de errol mar volt szo... :)

	viktor