AW: AW: AW: [JavaTech] riport

Bognar Attila attila at ebizlab.hit.bme.hu
2001. Nov. 13., K, 21:15:47 CET

ez mind ok, de nálunk a cégnél van olyan termék, ahol crysal reports-cal
készíthet magának riportot az illetõ (a terméket jobban nem ismerem, sem
a crystalt, csak azt tudom hogy lehet tetszõlegesen riportozni). a
kedves user megkapja a progit, és sql-ben annyi riportot ír magának,
amennyihez kedve, ideje, igénye van.

és a rendszer olyan, hogy viszonylag sok tábla van, a riportok viszont
nem feltétlenül bonyolultak inkább sok egyszerûbbre lehet igény. és ez
esetben lenne számomra érdekes, hogy miként lehet normálisan megoldani.

amit Sárközi Iván írt elég szimpi megoldásnak tûnik (igaz nem "lámáknak"
való), tulképp egy SDK a szoftverhez, ha jól értem. És aki írja a riport
leszármazottait, az vizsgálja a szükséges jogosultságokat stb stb.

attila