[JavaTech] riport

Iván Sárközi Ivan.Sarkoezi at gabo.de
2001. Nov. 13., K, 14:15:57 CET

Hi,

Gondolom olyan ad-hoc riportokra gondolsz, amik fejlesztesi
idoben nem adottak.
Egy nagy cegnel, ahol korabban dolgoztam, ez igy volt megoldva:
Mivel ezek a lekerdezesek alt. ugyis olyan bonyolultak, hogy
normal user ugysem tudna megoldani, ezert volt egy kulon
riport osztaly, ahol nehany programozo kodolta le az igenyeket
sql-re. Ok az eredeti DB replikajahoz fertek hozza nativ DB-klienssel
es csak olvasasi joggal.

Udv.: iVAN