AW: AW: [JavaTech] riport

Szitas Krisztian k.szitas at gisma.de
2001. Nov. 13., K, 13:37:41 CET

>Gondolom bedrótozott riportokra gondolsz, hogy a user kéri azt a
>kimutatást, amelyik ezmegaz. Én arra gondolok, hogy egyéni riportok
>készítésére van-e valami már kitalált technológia.

>Az egyszerűség kedvért tegyük fel, hogy köztudott, hogy relációs adatbázis
>van a háttérben (nem xml és bármi egyéb). Ha hozzáfér az adatbázishoz,
>akkor tetszőleges riportokat tud készíteni, ha jól tudom például a Crystal
>Riports nevű dolog pont erre van.

>Nade a rendszer nem olyan egyszerű, mert user ne túrkálhasson közvetlenül
>az adatbázisban (bizonyos sorokhoz nem férhet hozzá, vagy csak
> [...]

Ertem mit mondasz,
a helyzet az, hogy csak egyszerubb rendszereknel mukodik az, hogy
ott vannak a tablaim, osszekapcsolgatom oket, aztan riportolok belole,
a problema ott kezdodik, hogyha egy-egy ilyen riportot megnez
100 ember orankent, viszont egy riport adatainak osszehozasa eltart
1 oraig (10 darab 10 millios servernek mondjuk ),
mert esteleg nem egy szumma van a lap aljan ;-)
Na ilyenkor van az, hogy plusz tablak, es egy-egy processz
ezeket a tablakat frissitgeti, szamol mint az orult,
amikor a user meg megnyitja a reportot, akkor eldonti, hogy
mar kesz az uj batch, vagy a regit kell meg megmutatnom.

Erted mire gondolok?