[JavaTech] return type override

Viktor Szathmary vszathmary at freshdirect.com
2001. Dec. 11., K, 10:18:15 CET

aaah.. gondjaim vannak az outlook hasznalataval... legkozelebb megiszom
a reggeli kavemat, mert a mozgaskoordinaciom ugy laccik nem a legjobb
igy reggel... :)

szoval... a pelda egyelore nem legalis javaban, de majd ha benne lesz a
GJ (JSR14), lehet ilyesmiket csinalni.. mas nyelvekben is lehet:
tudtommal pl. C++ (jo tudom, sokminden csunyat lehet ott csinalni, de
megis :), meg az eiffel is..

nem latom milyen elmeleti hibat hozna be ez a nyelvbe, de ha van ilyen,
szeretnem tudni.

szerintem csupan egy csomo folosleges castolastol kimelne meg a
programozot (persze, a programozo tudja mit csinal :) meg a VM-t is
(castolas azert nem eppen ingyenes muvelet)...

	viktor