Subject: [JavaTech] elmélkedés a jövorol - 1

From: "Janos Domosi" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Nov 2001 11:32:14 +0100

jonapot emberek.

elmélkedés a jövorol - 1.:
Szerintetek lehetne-e a JXTA-t (p2p) használni valamilyen webservices vagy webes szerveroldali(?több?) funkciók megvalósítására? Természetesen mint kommunikációs protokoll.....

olvastam egy érdekes szoveget a http://www.themindelectric.com/ -on:
"GAIA ....will use a P2P web services architecture to provide load balancing, fault tolerance, service lookup and much more".   Bar nincs tul sok info a leendő termékről....

Szóval a téma érdekes, csak egy kicsit még homályos előttem.

döme

---

From: Szitas Krisztian <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Nov 2001 10:41:15 +0100

<http://developer.java.sun.com/developer/technicalArticles/peer/>
http://developer.java.sun.com/developer/technicalArticles/peer/
 
Belekukkantottam, szerintem egyszer ez is a standard api resze lesz ;-)
Szerintem ez a lenyeg, mindent tamogat egy api-n belul
 
*	Centralized systems where every peer connects to a server which
coordinates and manages communication. 

*	Brokered systems where peers connect to a server in order to
discover other peers, but then manage the communication themselves. 

*	Decentralized systems, where peers run independently without the
need for centralized services. 
 
A GAIA -nal nekem ez ragadta meg a figyelmemet:
 
GLUE flattens the learning curve normally associated with new technologies
by integrating seamlessly with the Java programming language. Any Java
object can be published as a web service without modification, and any web
service can be accessed as if it were a local Java object. No stub
generators or command line tools are necessary.
 
Ezt egyetlen modon tudom elkepzelni, ahogyan a JDO mukodik, byte code
enhancerekkel (?)
Megirod az alaposztalyodat, aztan deploykor a vendor szepen a leforditott
bytekodba beleirja
a sajat implementaciojat.
Ami engem zavar, hogy eleg szar ugy debuggolni egy ilyen osztalyt, a
vendorok sem tevedhetetlenek,
bug mindig akad, szal zuros lehet komolyabb melonal, vagy csak en nem tudok
valami trivialisat?

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Janos Domosi [mailto:[email-masked]]
Gesendet: Monday, 19 November 2001 11:32
An: [email-masked]
Betreff: [JavaTech] elmélkedés a jövorol - 1

jonapot emberek.

elmélkedés a jövorol - 1.:
Szerintetek lehetne-e a JXTA-t (p2p) használni valamilyen webservices vagy
webes szerveroldali(?több?) funkciók megvalósítására? Természetesen mint
kommunikációs protokoll.....
 
olvastam egy érdekes szoveget a http://www.themindelectric.com/
<http://www.themindelectric.com/>  -on:
"GAIA ....will use a P2P web services architecture to provide load
balancing, fault tolerance, service lookup and much more".   Bar nincs tul
sok info a leendő termékről....

döme