Subject: AW: [JavaTech] riport

From: Szitas Krisztian <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Nov 2001 14:45:52 +0100

>Egyébként ez az ügy a hivatalos Sunos Jini listán is állandóan terítéken
>van,
>- leginkább a hasonlóság miatt -, de a nagy Jini guruk is mereven
>elzárkóznak az elol, hogy J2EE-ként kezeljék a Jini technológiát. Azt
>mondják, hogy ez egy "foundation porject" azzal a céllal, hogy egy új
>elvekre épülo elosztott architektúrát nyomjanak az ember kezébe...

en is szoktam olvasni a hivatalos Sun listakat, az EJB-s listan
is volt amikor elhangzott olyasmi, hogy de jo lesz a JDO majd szepen 
lecsereli az Entity Beaneket. Pedig a ketto dolog megint nem fedi teljesen
egymast.
En varom szeretettel a jinit is, annal konnyebb dolgunk van nekunk.

>de azért ez nagyon sok embernek eszébe jut, hogy nem lenne-e célszeru
>Jini-vel megoldani a szerveroldat
>a webservices világában...merthogy a két rendszer gyakorlatilag ugyan úgy
>épül fel, csak az XML-es, SOAP-os dolgok még fejletlenek. ( étrsd.
>"discovery", transaction, leasing .....hiánya )

szerintem a kapcsolat a technikak kozott ugy kene hogy kinezzen,
hogy SOAP-pal kitoltom az objektumaimat, amivel meghivom a servicet,
a SOAP ugye a nagyvilag es a serviceprovider kozott mukodne,
a SOAP server oldala kitalalja melyik service is kell, azt lookupolja
jini-vel, es onnan kezdve rendszernagysagtol/feladattol fuggoen 
processzalas jinivel vagy j2ee-vel.

>na ennyi,
>- tetszett a muveszi leveled :-)

meg nem egy ejfelkapitany.hu, de igyekszem