Subject: Re: AW: AW: [JavaTech] EJB basic

From: anemeth <[email-masked]>
Date: Thu, 04 Oct 2001 21:16:05 +0300

At 16:45 04/10/2001 +0200, you wrote:
> >OK. Atfutom!
>Azert ha mar ilyet kell csinalnod erdemes a sun sitejat megnezni,
>szerintem ez egy alapveto dolog
>http://java.sun.com/products/ejb/white/white_paper.html

Cool! Egyszer mar megprobaltam letolteni, de akkor regisztralni kellett volna
es azt kihagytam... :) Most ujra nekilatok. :))

> >oyment
> >toolban lehet LocalInterface-t is megadni? Bar, ahogy latom mindkettot
> >egyszerre...
> >Ugy latom megeri ennek egy kicsit utanaolvasni. :)
>
>Remote nelkul csak Localt is definialhatsz,
>arra kell vigyazni, hogy akkor nem Value, hanem referencia szerint
>kapod meg az objektumot, szal ne nagyon irogass bele, mert esetleg
>egy hetig keresed, mit es hol rontottal el

OK! Szem elott tartom es persze azert nem art ha utana is olvasok es nem
csak ugy hasznalom a nagyvilagba. ;)

> >Pont azt ertettem rajta, hogy ennek mindenkeppen EJB-nek kell
> >lenni. Mig, a FileProcessor nem kell, hogy tavolrol is hivhato legyen,
> >mert az FileListener EJB fogja csak hivni, ezert szeretnem egybecsomagolni
> >vele... A kerdes, hogy ez mukodik-e es mennyire illik az J2EE kepbe. :)
>
>Hogyne mukodne mar, tekintsd ugy az EJB-t, mint egy activation interfacet
>Jarba csomagolasnal vigyazni kell egyes appserverekkel, mert hajlandoak
>(foleg multiserveres kornyezetben) nem megtalalni a kulon jarba csomagolt
>classokat.
>Szivtam vele eleget.
Szuper! Pont erre gondoltam!

> >Egyebkent, hogyan hasznalna(d)/tok a design patterneket? Minden class
> >EJB lenne? Gondolok itt peldaul egy sime facade, factory vagy mediator
> >patternre. Csak en ockodom ennyire az RMI hivasoktol (amikor nem lenne
>rajuk
> >szukseg) vagy ez egy valos problema lehet teljesitmeny szempontjabol?
>
>veletlenul sem, olvasd e a whitepapereket, minden tipusu ejb objnak megvan
veletlenul sem? melyik? Minden class EJB vagy a valos problema? :O
En ertem (legalabb is remelem), hogy mi a feladata egy pl. entity beannek, de
teljesitmeny szempontjabol en egy stateless session beant tobbre tartok, na
es a "hozzaerto ugyfel" sem tagit mellole. Nem tetszik, hogy az entity bean
minden attributum valtozasnal update-el. (Vagy en tudom rosszul?) Persze,
alairom, hogy szukseg lehet arra, hogy egy objektum minden egyes valtozasa
adatbazisba keruljon. Csak most eppen nem ilyen objektumokkal dolgozom. :)

Koszi az ertekes infokat!

   Ban

_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com