Subject: RE: [JavaTech] Udv

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2002 15:21:14 +0200

> Annyira nem tetszik, amit irsz benne, de megkaptam, es ez a lenyeg, es
> legalabb a TECH lista forgalma is no!!!!

Miert, mi tetszene? Vagy kevered a kodot es a megjelenitest, vagy van egy template-ed,
ami megmondja, hogy melyik informaciot hova tedd. Ha jol vettem le a kovetendo
iranyelveket a jsp korrekt hasznalatanal, akkor szerintem kb. pont ugyanoda
jutnal el, ahova egy template engine-nel. (Csak bean-ekbol trorteno
adatkinyeresre hasznalnad a jsp-t.)

  Ba'ly,
    Atleta

---

From: "Zsolt Horvath" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2002 15:27:57 +0200

Tulajdonkeppen oda jutnek el a TEMPLATE-el is mint a JSP-vel, csak
fapadosnak tunik a modszer.
En most egy koztes megoldason agyalok:

Meghagynam a JSP-t, de csupan HTML kod volna bennuk, hogy tudjak piszkalni a
designer alakok, ha akarjak. Minden egyes JSP oldalhoz irnek egy "wrapper"
szervletet. Ahol a kepernyon szukseg lesz barmilyen dinamikus tartalomra,
ott beszurok egy egysoros bean hivast.

Igazabol a COCOON-t csipnem a legjobban, de sajnos volt egy ismerosom, aki
mondott par rosszat rola (stabilitas, sebesseg...), mast pedig nem ismerek
XML-XSL temaban.

Zsolt

----- Original Message -----
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Sent: Friday, June 21, 2002 15:21
Subject: RE: [JavaTech] Udv

> _______________________________________________
> JavaTech mailing list
> [email-masked]
> http://ebizlab.hit.bme.hu/mailman/listinfo/javatech
>

---

From: zombi <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2002 16:55:27 +0200 (CEST)

> mondott par rosszat rola (stabilitas, sebesseg...), mast pedig nem ismerek

 hát minden amiben XML van kivivja ellenérzéseimet, pl amikor azt kell
nézni, hogy pl a fop éppen melyik xml parserrel hajlando együtt müködni,
emelett éppen a tomcat/resin/orion éppen  mivel van összegyógyitva ... és
esetleg azok az osztályok amit 2 éve az éppen aktuális hivatalos sun-os
parserrel müködtek, müködjenek most is ...
s akkor még nem volt szó az ilyenkor fellépõ performance-nak nem nagyon
csúfolható teljesitményrõl.
 mindenesetre részemrõl a velocity valamivel szimpatikusabb,hogy valamivel
átgondoltabbnak tünik MVC patternilag, és ettõl nagyon kúl :) 
A turbine sajnos még erõssen kiforratlan ... vagyis leginkább nem fordul
le, ráadásul a forditó rendszere (Maven - ami szintén nem egy hülyeség) az
is még az X. bétánál tart, ahol nehezen fordul egy földi halandónak :)

üdv
	zombi

---

From: LUKACS-SINGER Peter <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Jun 2002 10:48:03 +0200 (CEST)

> adatkinyeresre hasznalnad a jsp-t.)

Igen, az nyilvanvao, hogy a template megkozelites sokkal jobb, mint a jsp,
de template-bol is lehet ilyen is meg olyan is. De a Velocity pl. egesz
jonak tunik, probalgattam egy picit es a sebessege is megfelelonek
latszik, bar komolyabb teszteknek nem vetettem ala.

Udv:
lsp