Subject: RE: [JavaTech] Udv

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2002 16:40:16 +0200

Szia !

> Szerintem a JSP-t annak idejen valamifele RAD eszkoznek 
> szanta a SUN. Kar
> szidni, hiszen ha valamit nagyon gyorsan meg kell csinalni akkor ezzel

En nem szidom, es egy-ket oldalas (egy ket web lapbol allo) alkalmazashoz biztos
jo, foleg ha szereted, es ismered (engem pl. elriasztott a szintaktikaja, emg az,
hogy java kodot kell az oldalba keverni).

> megtudod. Az ugyfelet sokszor meg nem erdekli a megoldas 
> szepsege. Tehat

Nem az ugyfelet erdekli, hanem teged erdekel ;). A quick-and-dirty megoldasok
nagyon hamar vissza tudnak utni. Addig nincs is baj, amig csak a rendszered egy
resze ilyen 'hack' jellegu, hiszen ha valtozik a feladat, fejlodni fog a kod is.
Arra viszont nagyon oda kell figyalni szerintem, hogy milyen eszkozokhoz, kulso
libekhez kotsz egy nagyobb alkalmazast, mert ha sok helyen hasznalod (mint pl. a
jsp-t) akkor mar nagyon nehez lesz kesobb megszabadulni tole (ha megis ugy hozna
a sors).

> szerintem megvan a JSP-nek a helye a JAVA-WEB vilagban. En szeretem
> hasznalni, persze ugy, hogy tudomasul vettem a hatulutoit.Most viszont
> elerkeztem arra a prontra, hogy ideje lenne valtani.

Ha ismernem, lehet, hogy en is azzal csinalnam meg a sajat homepage-emet :).
 
> XSP: a filozofia nekem rettento szimpi: megvalositja az MVC 
> modellt, bar
> ismereteim mar halvanyultak, hiszen a gyakorlatban meg nem 
> talalkoztam vele.

Ezzel en is igy vagyok, csak nekem nem volt szimpi :).

  Ba'ly,
    Atleta