Subject: RE: [JavaTech] Udv

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2002 15:35:40 +0200

> Es ne feledjuk el megemliteni azert itt az Echo-t sem, amely 
> azert tenyleg
> lenyegileg mas szemleletet visz bele ebbe a posvanyos webes
> interfesz-vilagba. Bar nyilvan ott nincs helye html designernek, de
> cserebe joval egyszerubb es kezenfekvobb a fejlesztes.

Nem felejtettuk el :), az eredeti levelemben benne volt. Egyebkent azota
raakadtam egy masik hasonlo szemleletu webes ui-ra is, amit viccesen
wingS-nek hivnak: http://wings.mercatis.de/

Sikerult mar tapasztalatokat szerezned/jatszanod az echo-val? Egyebkent konnyen
lehet, hogy hosszutavon a GUI es a webes interface megoldasok konvergalni
fognak, es a gui is atvesz valamit a webes megoldasokbol (valami framework
formajaban).

  Ba'ly,
    Atleta

---

From: LUKACS-SINGER Peter <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2002 15:43:29 +0200 (CEST)

> fognak, es a gui is atvesz valamit a webes megoldasokbol (valami framework

Igen, probalgattam, es ugy tunik, egesz jol mukodik, bar pl. opera-val nem
teszteltem. Megneztem, milyen html-t/js-t general, es azt kell mondjam,
eleg effektivnek tunt, nem volt viszont idom lemerni azt, hogy a halozati
forgalmat mennyivel dobja meg. (Meg igazibol ki sem talaltam, hogy hogy
kene lemerni :))

Udv:
lsp