Subject: AW: AW: [JavaTech] EJB basic

From: Szitas Krisztian <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Oct 2001 16:45:12 +0200

>OK. Atfutom!
Azert ha mar ilyet kell csinalnod erdemes a sun sitejat megnezni,
szerintem ez egy alapveto dolog
http://java.sun.com/products/ejb/white/white_paper.html

>oyment
>toolban lehet LocalInterface-t is megadni? Bar, ahogy latom mindkettot 
>egyszerre...
>Ugy latom megeri ennek egy kicsit utanaolvasni. :)

Remote nelkul csak Localt is definialhatsz,
arra kell vigyazni, hogy akkor nem Value, hanem referencia szerint
kapod meg az objektumot, szal ne nagyon irogass bele, mert esetleg
egy hetig keresed, mit es hol rontottal el

>Pont azt ertettem rajta, hogy ennek mindenkeppen EJB-nek kell
>lenni. Mig, a FileProcessor nem kell, hogy tavolrol is hivhato legyen,
>mert az FileListener EJB fogja csak hivni, ezert szeretnem egybecsomagolni
>vele... A kerdes, hogy ez mukodik-e es mennyire illik az J2EE kepbe. :)

Hogyne mukodne mar, tekintsd ugy az EJB-t, mint egy activation interfacet
Jarba csomagolasnal vigyazni kell egyes appserverekkel, mert hajlandoak
(foleg multiserveres kornyezetben) nem megtalalni a kulon jarba csomagolt
classokat.
Szivtam vele eleget.

>Egyebkent, hogyan hasznalna(d)/tok a design patterneket? Minden class
>EJB lenne? Gondolok itt peldaul egy sime facade, factory vagy mediator
>patternre. Csak en ockodom ennyire az RMI hivasoktol (amikor nem lenne
rajuk
>szukseg) vagy ez egy valos problema lehet teljesitmeny szempontjabol?

veletlenul sem, olvasd e a whitepapereket, minden tipusu ejb objnak megvan
a feladata, mire valo, es a sun siteon fenn van a patternlista is.
Ha lusta vagy kinyomtatni, es utalsz kepernyorol olvasni, akkor
megjelent mar konyvben is. De azt elsore nem ajanlom kezdonek.