Subject: RE: [JavaTech] Udv

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2002 14:45:36 +0200

> Igen, az nyilvanvao, hogy a template megkozelites sokkal 
> jobb, mint a jsp,
> de template-bol is lehet ilyen is meg olyan is. De a Velocity 

Az ismertebb template engine-ek nagyjabol ugyanazt tudjak (na jo,
csak a Velocity-t, meg a webMacro-t probaltam), szinte mindegyik
konvertal is a masik formatumabol (a Velocity WebMacro-rol, a FreeMarker
meg Velocity-rol :) )

  Ba'ly,
    Atleta

---

From: LUKACS-SINGER Peter <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2002 15:13:08 +0200 (CEST)

> konvertal is a masik formatumabol (a Velocity WebMacro-rol, a FreeMarker

Es ne feledjuk el megemliteni azert itt az Echo-t sem, amely azert tenyleg
lenyegileg mas szemleletet visz bele ebbe a posvanyos webes
interfesz-vilagba. Bar nyilvan ott nincs helye html designernek, de
cserebe joval egyszerubb es kezenfekvobb a fejlesztes.

Udv:
lsp