[csopi] Fizetési kötelezettség terheli számláját. Kérjük, rendezze tartozását.

janvtn at surdeu.de janvtn at surdeu.de
2022. Júl. 22., P, 18:47:32 CEST

Üdvözletem!Sajnálattal kell közölnöm, de rossz hírem van számodra.Néhány hónappal ezelőtt hozzáférést szereztem minden internet-böngészéshez használt készülékedhez. Azóta folyamatosan figyelemmel kísérem minden internetes tevékenységedet. Az alábbiakban megismerheted az idevezető események sorozatát: Korábban hekkerektől hozzáférést vásároltam számos különböző e-mail fiókhoz (ilyesmit manapság már nagyon könnyű beszerezni az interneten).Amint látod, a te e-mail fiókodba is sikerült bejutnom mindenféle megerőltetés nélkül: (csopi at lists.netalfa.hu).Az azt követő héten pedig telepítettem egy trójai vírust az összes olyan készüléked operációs rendszerére, melyekre ezzel az e-mail címmel jelentkeztél be.Az igazat megvallva, ez felettébb egyszerűen ment, (hiszen voltál olyan kedves te magad rákattintani a beérkező üzeneteidben található linkekre).Joggal gondolhatod most azt, hogy milyen nagy zseni is vagyok. Ennek a remek szoftvernek a segítségével sikerült megszereznem az irányítást a készülékeiden található összes eszköz felett (pl. kamera, billentyűzet, mikrofon és egyebek).Ennek eredményeképpen lehetővé vált, hogy letöltsem az összes fényképedet, személyes adataidat, böngészési előzményeidet és egyéb információidat bármiféle gond nélkül.Ezenfelül, hozzáférésem van még az üzeneteidhez, közösségi oldalaidhoz, e-mailjeidhez, névjegyzékedhez, chat előzményeidhez – illetve bármihez, ami még csak eszedbe jut.A trójai vírusom megállás nélkül frissíti a fájlazonosítóit (mivel egy külön meghajtóról fut), így állandóan rejtve tud maradni a készülékeidre telepített bármilyen vírusírtó program előtt.Szerintem így már te is érted, hogy miért is nem volt még csak sejtésed sem rólam mindezidáig... A személyes adataid átvizsgálása közben nem tudtam nem észre venni, hogy milyen nagy rajongója és gyakori vendége is vagy különféle felnőtt tartalmú weboldalaknak.Felettébb nagy izgalmat okoz számodra az ilyen pornóoldalak és pajzán videók nézegetése, amik révén elképesztő élvezetekhez juttathatod magadat.Az igazat megvallva, nem bírtam ellenállni a kísértésnek, hogy ne készítsek rólad néhány felvételt az eféle perverz szóló jeleneteid közben, főszerepben veled, összemontázsolva azokkal a videórészletekkel, melyekre éppen akkor maszturbáltál.Ha netalántán még mindig kételkednél, jobb, ha tudod, hogy mindössze egyetlen egérkattintásomban kerül megosztani mindezen mocskos videóidat a barátaiddal, kollégáiddal és a rokonaiddal.Sőt, annak sincs semmi akadálya, hogy feltöltsem őket az internetre, hogy a nagy nyilvánosság is premierplánban megtekinthesse. Őszintén remélem, hogy tényleg nem szeretnéd, hogy mindez megtörténjen, főleg, ha belegondolsz abba, hogy milyen kínos tartalmakat is szoktál te nézegetni (érted, hogy mire gondolok). Ez teljességgel romba döntené a hírnevedet.De ne aggódj, van még egy megoldás erre a problémára:Annyi a teendőd, hogy átutalsz a számlámra egy 1350€ értéknek megfelelő bitcoin összeget (az éppen aktuális átváltási átfolyam szerint), és mihelyst megkapom a lét, azon nyomban törölni is fogom az összes téged ábrázoló mocskos videót.Ezután akár el is feledkezhetünk erről a kellemetlen incidensről. Továbbá, azt is garantálom, hogy az összes kártevő programot is eltávolítom a készülékeidről. Erre a szavamat adom.Ez szerintem egy igazán remek alku ahhoz képest, hogy milyen rengeteg munkát is kellett beleölnöm abba, hogy figyelemmel kövessem és videóra vegyem a csintalanságaidat ilyen hosszú ideig.Ha esetleg még nem hallottál volna arról, hogy hogyan kell bitcoint utalni, akkor csak nyugodtan keress rá az erre vonatkozó információkra az interneten.A bitcoin tárcám címe a következő: 1LTbPt1fJGQjac6MHs8prG5JELDCZXrJZTMostantól számítva egészen pontosan 48 órád (vagyis 2 napod) van arra, hogy teljesítsd a tranzakciót; a visszaszámláló az e-mail megnyitása pillanatában indult.A következő próbálkozásoktól pedig jobb, ha határozottan tartózkodsz:>Ne próbálj meg válaszolni erre az e-mailre (mivel ez az e-mail üzenet a saját beérkező mappádban jött létre a válasz e-mailmcímmel együtt.)>Ne kíséreld meg értesíteni a rendőrséget vagy egyéb biztonsági hivatalokat. Valamint rossz ötlet lenne mindezt a barátaiddal is megosztani, remélve, hogy majd ők segítenek. Amint erre rájövök (és miért ne jönnék rá, hiszen folyamatos rálátásom van minden eszközödre, rendszeredre és fiókodra),  az összes bizarr videódat nyilvánosságra hozom még aznap.>Ne próbálj meg megtalálni engem – ugyanis ez sehová sem vezetne.  A kriptovaluta tranzakciók teljesen névtelenül történnek és visszakövethetlenek.>Nem próbálkozz az operációs rendszereid újratelepítésével vagy a készülékeid megsemmisítésével se. Ez szintén nem oldana meg semmit sem, hiszen minden nyamvadt videódat már rég lementettem külső szerverekre. Amik miatt esetleg aggódhatnál:> Hogy az általad átutalt pénz nem fog eljutni hozzám. Nyugi, minden tranzakciót képes vagyok követni, tehát amint elküldöd az összeget a számlámra, értesülni fogok róla azonnal,  mivel én irányítom a gépeidet (a trójai vírusom képes távvezérléssel működtetni a rendszereidet, hasonlóan a TeamViewer-hez).> Hogy még azután is megosztanám a videóidat, hogy elküldted a pénzt.  Bízz bennem, ennek számomra már egyáltalán semmi értelme nem lenne, miután megkaptam a pénzt.  Ha akartam volna, már rég nyilvánosságra tudtam volna hozni a videóidat.Hiszek benne, hogy ilyen korrekt feltételek mellett sikerülni fog rendeznünk ezt az ügyet.Még egy utolsó jótanács tőlem számodra... legközelebb jobban vigyázz arra, hogy ne kerülhess még egyszer ilyen kellemetlen helyzetbe!Javaslom, hogy változasd meg a jelszavaidat rendszeresen, hogy nagyobb biztonságban érezhesd magad.